Пон-Пет: от 9:00 до 18:00; Съб: от 10:00 до 16:00
Телефон за контакти: 0888 14 15 20
Изберете вашата държава и език
 

Въпроси и отговори

Как да поръчам?
Може да направите Вашата поръчка на продукти от ВиВенда, като се регистрирате и заявите Вашите продукти в уебсайта www.vivenda.bg.
Трябва ли да се регистрирам, за да разглеждам сайта?
За преглед на продуктите в сайта не е необходима регистрация. Можете да направите поръчката си като гост, или да се регистрирате, за Ваше удобство. Можете да потвърдите поръчката си след като попълните данни за контакт и доставка, или след като сте влезли в профила си.
Защо ми е необходим потребителски профил?
След като се регистрирате в сайта, ще имате собствен профил (акаунт). В него можете да следите статуса на Вашите поръчки. Там ще разполагате и с история на поръчките Ви. Когато желаете да направите нова поръчка, данните Ви ще бъдат запазени и това ще улесни процеса.
Мога ли да поръчам по телефона?
Можете да направите своята поръчка директно на телефон 0888 895 899, където наш оператор ще приеме и обработи Вашата заявка.
Има ли минимална стойност за доставка?
Минималната стойност на поръчка за доставка през електронния магазин е 25 лева . Ако желаете да закупите стоки на по-ниска стойност, можете да го направите в магазина ни на бул. Владимир Вазов, №37, в София.
Как ще получа поръчката си?
За град София
Поръчаните от Вас продукти се транспортират със специален хладилен транспорт. При заявяване на поръчката си можете да уточните, ако желаете да опаковаме продуктите Ви в хладилна опаковка, която се заплаща допълнително. Ако не сте го споменали, продуктите пристигат при Вас в обикновена опаковка. Поръчки, които са направени до 10:30ч , ще бъдат доставени, още същия ден между 13:00ч и 17:00ч. Моля имайте предвид, че доставчикът няма възможност да Ви изчаква на посочения адрес повече от 10 минути.
При поръчка, която е постъпила при нас след този час, продуктите Ви могат да бъдат доставени на следващия работен ден. Можете също така да ги получите в нашия бутиков магазин на бул. Владимир Вазов 37, всеки делничен ден от 9:00ч до 18:00ч и в събота от 10:00ч до 16:00ч. В дните на национални празници и официални почивни дни, доставките се извършват по индивидуален график, който се обявява в сайта.
За страната
Доставките се извършват от куриерска фирма за цяла България. Пратките се предават на куриерската фирма в нощта преди определената от Вас дата за доставка. Продуктите са опаковани в изолиран хладилен кашон, който осигурява температурния режим. В кашона поставяме сух лед. Поръчките за страната, които са постъпили до 15,30 часа се изпращат същия ден и съответно се доставят на следващия, за градовете, които по график се обслужват от куриерската компания. Поръчките, постъпили след този час се изпращат от наша страна на следващия работен ден, отново в зависимост от графика на куриерската компания. Можете да се свържете с нас, ако имате въпроси, по отношение на графика на куриерската компания. Срокът за изпълнение на подадените от Вас поръчки е от един до четири дни, в зависимост от деня на поръчката и графика на обслужване за съответния район. В дните на национални празници и официални почивни дни, доставките се извършват по индивидуален график, който се обявява в сайта.
Каква е цената на доставката?
Цената за доставка е за сметка на получателя и се начислява към стойността на поръчката както следва:
За град София
При поръчка на стойност над 60.00 лева, доставката е БЕЗПЛАТНА. За поръчка на стойност под 60.00 лева, доставката е 5.00 лева, При избор от Ваша страна да получите продуктите си лично от бутиковия магазин на ВиВенда, към стойността на поръчката няма да бъде начислена цена за доставка. Ако желаете продуктите да бъдат доставени до вас в хладилна опаковка, заплащате допълнително 6 лв за термоизолиран кашон + сух лед.
За страната
Цената на доставката се формира на база теглото на поръчката. Стойността на доставка се калкулира индивидуално за всяка поръчка, и ще Ви бъде съобщена от наш оператор.
Защо сумата, която заплащам на доставчика е различна от тази на поръчката в сайта?
Всички наши стекове се оформят ръчно, затова, въпреки нашето старание, е възможно грамажът на Вашия стек да е различен от този на същия стек, обявен в сайта. Това може да доведе до разлика между сумата, която виждате в поръчката си и тази, която трябва да заплатите при доставката. Ние маркираме всеки един продукт в момента на подготовката на Вашата заявка, така че вие заплащате точно грамажа, който получавате.
Какво представлява хладилната опаковка?
Когато доставката Ви е за град София, можете да поръчате и заплатите допълнително хладилна опаковка.
Поръчките за страната се изпращат във всеки случай с хладилна опаковка, чиято стойност се добавя към стойността на Вашата доставка.
Ние разработихме специална опаковка, която представлява кашон, с изолирани със стиропор стени и капак. По този начин опаковката ни е по-ергономична и лесна за транспортиране. Освен това, кашонът може да се използва многократно и се рециклира напълно. Вътре, в самия кашон, всеки продукт е индивидуално опакован във вакуумно фолио или в своята собствена фабрична опаковка.
За оптимално запазване на температурата докато достигнат продуктите до Вас, използваме сух лед, който е поставен в отделен плик, над продуктите Ви. Сухият лед е изключително студен, с температура -78,50 градуса C. Докосването на сух лед с незащитена кожа може да доведе до различни форми на измръзване. Ако при отваряне на Вашата опаковката в нея има останали парчета сух лед, не го докосвайте с голи ръце. Оставете на стайна температура на място с добра вентилация. Сухият лед ще се изпари след известно време. Да се пази от деца!
Какви са начините на плащане?
Цената на продуктите на фирма ВиВенда ООД е формирана на килограм. Нашите продукти са обработени ръчно и поради тази причина съществува вероятност да има разлика между теглото на продуктите за Вашата доставка и обявеното тегло на всеки един продукт в сайта.
Ще бъдете уведомени от наш оператор за стойността на Вашата поръчка, преди тя да потегли към Вас.
Всички цени, обявени в онлайн магазина на ВиВенда са в български лева с начислен ДДС.
Плащането на стойността на поръчката, която сте потвърдили на сайта ни, може да стане по един от следните начини:
- Наложен платеж- в брой, при получаване на доставката от куриера
- По банков път- чрез паричен превод в банковата сметка на ВиВенда ООД. При подаване на поръчката, заявете този начин на плащане. След като подготвим поръчаните от Вас продукти, ще се свържем с вас на телефона или имейл адреса, които сте посочили при регистрацията. Преди да наредите банковия превод, изчакайте да ви съобщим номера на фактурата и точната сума за плащане. Отбележете номера на Вашата фактура в полето "Основание за плащане"
- Мобилен ПОС терминал, за доставки в гр. София
Ако желаете фактура за Вашите продукти, трябва да го заявите при създаването на поръчката ви, като отбележите фактурните данни. Ще получите фактурата заедно с доставката. Ако не е заявена фактура, всяка доставка е придружена от касов бон за стойността на поръчката.
Мога ли да променя или откажа направена поръчката?
Можете да промените или откажете Вашата поръчка, като се свържете с нас на телефон 0888 895 899, всеки делничен ден, но не по-късно от 15:00ч на деня, предхождащ уточнения с Вас ден за доставка.
Как да направя рекламация?
При получаване на пратката, прегледайте продуктите и ако някой от тях не отговаря на заявеното във Вашата поръчка, свържете се с нас. Всякакви рекламации относно дадени поръчки и доставки се приемат от оператор на телефон 0888 895 899.
ВиВенда ООД, в качеството си на добър търговец с грижа за клиента поема отговорността да решава и проверява всеки отделен случай, до пълната удовлетвореност на Потребителя.
ВиВенда ООД като администратор си запазва правото да откаже или да не приеме за основателни някои рекламации.